De reis gaat beginnen! - Reisverslag uit Shanghai, China van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu De reis gaat beginnen! - Reisverslag uit Shanghai, China van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu

De reis gaat beginnen!

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

04 November 2010 | China, Shanghai

Lieve mensen,

Het zit er alweer op, maar de reis gaat nu pas beginnen!
De Expo is onderhand alweer afgelopen en afgesloten na 7 maanden, waarvan ik er 3,5 maand geweest ben.
Ons paviljoen heeft 8,5 miljoen bezoekers gehad, 11% van het totale bezoekersaantal van de Expo.
Er zijn heel wat feestjes geweest, zoals een staff party van ons paviljoen wat een groot succes was, afscheidsbuffet voor ons waarna ook een feest was met een liveband en niet te vergeten een afscheidsborrel waarna ik ben wezen hoppen naar andere paviljoenfeestjes van andere landen.

De laatste paar inkopen zijn gedaan, de spullen zijn gepakt, dus ik ben er klaar voor!
Emiel, Thomas en ik gaan nu nog voor 3 weekjes extra rondreizen in China, waar we eerst gaan beginnen in Beijing.
Het is nu ochtend en heb net afscheid genomen van de 1e groep die naar huis is gegaan. Vanavond is het onze beurt om gedag te zeggen tegen de 2e groep waarna we ons begeven naar het treinstation.

Het is heel gek om van iedereen hier nu afscheid te nemen. Eerst zit je 3,5 maand non stop bij elkaar, en zo is het opeens afgelopen.
Niet te vergeten alle feestjes die je met elkaar afstruint! De afgelopen paar dagen dat dus vooral gedaan. Ben naar club Mint geweest, wat superdeluxe is en iedereen was netjes gekleed, foto’s volgen snel! Naar Big Bamboo geweest waar voor ons een afscheidsborrel was, waar de drank voor ons met 20% korting was en 2 avonden daar mooi vuurwerk gehad.
Zelfs werd er nog voor ons geregeld dat we shirtjes kregen van hier met als opdruk: Gewoon, omdat het kan! Shanghai World expo 2010 met op de achterkant al onze namen! Geborduurd zelfs!

Ik hoop dat ik tussendoor nog een update van mijn reis hier kan neerzetten, maar ik beloof niks!
Desnoods als ik thuis ben komt er weer een nieuwe blog, dus hou het in de gaten!

Helaas heb ik geen Obama bedient of een prins of prinses gezien, maar toevallig kwam ik wel een belangrijk persoon tegen, die een paar dingen aan me vroeg, o.a. waar ik vandaan kwam. Blijkt dat die man gewoon geboren is in Marknesse! (Naam weet ik zo even niet, sorry)

Oke lieve lezers van me, ik ben over 3 weekjes alweer thuis en kan echt niet wachten tot ik jullie weer allemaal zie =D

Tot in Nederland!

Heel veel liefs en kusjes van Tanja

  • 04 November 2010 - 08:06

    Leonie:

    Tan,

    Nog heel veel plezier de laatste paar weken/dagen!!!

    En tot sneel!!!!

    Kuss

  • 04 November 2010 - 08:47

    Els :

    Nou Tanja, ik ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig wie die man uit Marknesse was! In ieder geval wensen Nanne en ik je nog een paar fijne weken!

    Groetjes Nanne en Els

  • 04 November 2010 - 09:02

    Selma:

    Heel veel plezier nog lieve Tanja en over een paar weekjes zien we je weer! :D

    Dikke kus, Selma en Michelle

  • 04 November 2010 - 09:59

    Jan Blom:

    Tanja, met belangstelling je ervaringen gelezen.
    Nog een goede reis door het grote land, enne...
    als we weer eens in de nop zijn horen we wel meer. groetjes K&J

  • 04 November 2010 - 13:09

    Mams:

    Nou feestbeestje van ons! Ik hoop dat je in de overgebleven 3 weekjes nog héél véél leuke dingen gaat zien en meemaken! En natuurlijk staan we straks mèt een dikke zakdoek (!) op Schiphol!!! Kus mams

  • 07 November 2010 - 12:26

    Marion:

    Leuke verhalen heb je geschreven!
    Heel veel plezier de komende weken!! Ik hoop dat je tussendoor nog wat schrijft, ben benieuwd naar wat je nog allemaal mee gaat maken.

    Liefs Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tanja

Vol goede moed op stap!

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 674
Totaal aantal bezoekers 11089

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 02 Maart 2015

Backpacken in Nieuw Zeeland

25 Juli 2010 - 28 November 2010

Stage World Expo Shanghai + backpacken!

06 Juli 2009 - 29 Augustus 2009

Werkvakantie

Landen bezocht: