Voorbereidingen voor de voorbereidingen - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor de voorbereidingen - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor de voorbereidingen

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

26 Mei 2010 | Nederland, Kraggenburg

Nou zoals de titel al zegt, ik ben bezig met de voorbereidingen voor de voorbereidingen.

Ben namelijk nog bezig met school, maar de eerste dingen voor China zijn al geregeld. Heb namelijk al een visum voor de gehele tijd dat ik er ben, en ken al een aantal collega's waarmee ik daar ga samen werken. Heb zelfs half juni een teambuildingsweekend waar we allemaal leuke dingen gaan doen en elkaar beter leren kennen, heb er nu al zin in! :)

Als ik klaar ben met stage lopen, dat is begin november, dan ga ik nog rondreizen in China zelf met Thomas, een ander schoolmaatje die er ook stage gaat lopen.
Voor 3 weken, dus eind november ongeveer, heb nog geen exacte datum en dan kom ik weer thuis! =D

Ik houd jullie op de hoogte van mijn bevindingen voor en in China!

Groetjes Tanja

  • 26 Mei 2010 - 19:30

    Els:

    Leuk!

  • 27 Mei 2010 - 09:23

    Mams:

    Hoe zou zo'n 'chinees met witte pet'smaken daar?

  • 12 Juli 2010 - 16:56

    Mams:

    schoenen (2 soorten), jas, rugzak....! Het begint er op te lijken nu!!

  • 21 Juli 2010 - 17:56

    TRoos:

    Sjoh, vandaag je gehugd en het vertrek is nu heeeel dicht bij!Was leuk om je vandaag bij ons nog even aan tafel te hebben nichie!!
    XX

  • 26 Juli 2010 - 20:23

    Lieke:

    Ben super benieuwd naar je eerste verslag meis!! we contacten snel..

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tanja

Vol goede moed op stap!

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 11109

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 02 Maart 2015

Backpacken in Nieuw Zeeland

25 Juli 2010 - 28 November 2010

Stage World Expo Shanghai + backpacken!

06 Juli 2009 - 29 Augustus 2009

Werkvakantie

Landen bezocht: