Update van het warme weer!! - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu Update van het warme weer!! - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu

Update van het warme weer!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tanja

12 Juli 2009 | Nederland, Kraggenburg

Hallooo mensjes!!

Hier was ik weer, vandaag, zondag 12 juli is mijn vrije dag. Hele dag heerlijk in het zwembad geweest en geprobeerd bij te bruinen. Daarna met aantal collega’s die daarna nog moesten werken pizza gegeten bij de snackbar en zit nu even rustig achter me laptopje.

Het werk wat ik hier vooral doe, om even antwoord te geven op de vraag van tante Els, ik sta in de bediening van het restaurant of pizzeria. Daar bedien ik mensen en later, als ze sluiten om half 10, ga ik naar het terras. Dat zit dan meestal helemaal vol met mensen en breng ik drankjes rond en houd het netjes. Daarna als de meeste gasten weg zijn, het terras sluit om 11 uur moet alles opgeruimd worden en soms zelfs het hele terras geveegd worden. Dat houd dus in dat alle stoelen moeten worden opgestapeld, geveegd moet worden en daarna alles weer terug zetten. Nou en als je wilt weten of het terras groot is? Heeft ongeveer 100 tafels en per tafel 5 stoelen er omheen.

Meestal zijn we daarna klaar en gaan we naar de discotheek of werken nog even door.
Tot nu toe ben ik elke avond naar de disco gegaan, duh. En ging ook heerlijk op tijd slapen. Uurtje of half 3? Maar dat is hier normaal. Je zit gewoon in een heel ander ritme dan thuis. Je slaapt uiterlijk uit tot 11 uur en doet je ding en daarna werken. Best wel relaxt tot nu toe vind ik. :)

De collega’s hier zijn ook erg gezellig, iedereen zit natuurlijk in hetzelfde schuitje. In het begin was het wel even moeilijk, omdat ik jullie thuis natuurlijk allemaal mis. Maar nu heb ik nergens last meer van en heb het prima naar me zin.

Wat ik wel echt super zou zijn is post krijgen, want het internet is hier DRAMA. Niet normaal.
Voor degene die het adres nog niet weten:
t.a.v. Tanja Besseling
Camping le Pommier
07170 Villeneuve-de-Berg
Frankrijk

Als je mij een brief stuurt, vergeet niet je eigen adres er dan bij in te zetten, zodat ik wat terug kan sturen!
Nou..ik vind het wel weer welletjes vandaag en ga er weer vandoor.
Veel plezier in het Regenachtige Nederland, vandaag was het hier heerlijk 34 graden!!

Groetjes Tanja

  • 12 Juli 2009 - 16:48

    Els:

    Zo, je veegt dus heel wat af begrijp ik.
    Nou vegen heb ik ook gedaan vandaag. Ben weer wezen helpen in Lisette haar nieuwe huis. Tegen de tijd dat jij terug bent is het waarschijnlijk toonbaar allemaal.
    Wel fijn dat je ons (ha ha ha) niet meer zo mist.

  • 12 Juli 2009 - 19:55

    Els:

    Hé Tanja, je moet deze pagina ook nog even updaten. Het adres waar je nu bent staat nog niet aangegeven als lokatie.

  • 15 Juli 2009 - 11:33

    Edwin:

    heej bes
    klinkt allemaal heel gezellig daar hoop dat je nog een leuke tijd daar hebt

    gr

  • 17 Juli 2009 - 14:32

    Jos:

    Nou Tanja, niet teveel drinken he!

    Ik ga dinsdag naar Bulgarije, ook eindelijk het mooie weer opzoeken. (al hebben wij de laatste tijd weinig te klagen, hier in Nederland).

    Groetjes1!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kraggenburg

Werkvakantie

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2009

Voorlopige laatste blog

06 Augustus 2009

Op de helft

21 Juli 2009

Welkom bij soapserie ‘Le Pommier’

12 Juli 2009

Update van het warme weer!!

07 Juli 2009

De heenreis
Tanja

Vol goede moed op stap!

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 11091

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 02 Maart 2015

Backpacken in Nieuw Zeeland

25 Juli 2010 - 28 November 2010

Stage World Expo Shanghai + backpacken!

06 Juli 2009 - 29 Augustus 2009

Werkvakantie

Landen bezocht: