Voorlopige laatste blog - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu Voorlopige laatste blog - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu

Voorlopige laatste blog

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tanja

30 Augustus 2009 | Nederland, Kraggenburg

Nou..dit was het dus alweer mensen. Ik ben nu onderweg naar huis en heb echt een onvergetelijke tijd gehad in Frankrijk.

De laatste 2 weken heb ik geen internet meer gehaald, dus vandaar dat ik geen berichtje heb geplaatst.
Wat ik nog allemaal gedaan heb in de tussentijd zal ik nu dan maar eens vertellen.

Met een groepje meiden, de pannenkoekhuis chickies en zwembaddudies zijn we wezen paardrijden in Alba la Romaine. We zijn wezen liften met 5 meiden en ben mee gereden in een dikke cabrio. Super stoer was dat.

We zijn wezen nachtzwemmen, wat eigenlijk niet mag, maar aangezien we toch naar huis gaan, het niet meer uitmaakt als ze het weten.
Ben nog naar een paar stadjes in de buurt geweest voor een paar souvenirs en heerlijke ijsjes.
Nog steeds bijna elke avond naar de disco gegaan en lekker gek gedanst. We zijn ook in Montelimar wezen stappen in een grote disco wat echt super gaaf was. Alleen wel een beetje duur. Als je een fles drank wou kopen, koste dat €90,- en een biertje €5,- en een wijntje €8,-. Dus dat was een tegenvallertje, maar het zag er wel super mooi uit met allemaal verschillende zaaltjes met andere muziek en lounge zalen en heerlijke zachte bankjes.

Dat was zo ongeveer wat ik de laatste paar weken gedaan heb, plus veel naar het zwembad gaan, slapen, drinken en eh..oh bijna vergeten. Ook nog werken.

Gister was mijn laatste werkdag en dat hebben we gevierd ook. De disco was extra lang open omdat er vandaag wel 7! Mensen zijn vertrokken.
Vanochtend was ik er vroeg uit gegaan om m’n tas in te pakken, maar was natuurlijk veel te vroeg klaar zodat ik nog best lang moest wachten. Bij de bar afscheid genomen van wat collega’s en boven bij de receptie stond het uitzwaaicomité. Dat was best wel dramatisch, nouja, voor mij dan, omdat je met sommige een band hebt opgebouwd. Daarna stapte we met z’n allen in de bus en zwaaiden de 20 tal mensen uit die daar achterbleven.

De rest zul je wel gewoon van mijzelf horen, want Tanja komt weer thuis jongens!

Tot gauw allemaal!!

  • 31 Augustus 2009 - 08:03

    Nanne En Els:

    Welkom thuis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kraggenburg

Werkvakantie

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2009

Voorlopige laatste blog

06 Augustus 2009

Op de helft

21 Juli 2009

Welkom bij soapserie ‘Le Pommier’

12 Juli 2009

Update van het warme weer!!

07 Juli 2009

De heenreis
Tanja

Vol goede moed op stap!

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 11111

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 02 Maart 2015

Backpacken in Nieuw Zeeland

25 Juli 2010 - 28 November 2010

Stage World Expo Shanghai + backpacken!

06 Juli 2009 - 29 Augustus 2009

Werkvakantie

Landen bezocht: