Welkom bij soapserie ‘Le Pommier’ - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu Welkom bij soapserie ‘Le Pommier’ - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu

Welkom bij soapserie ‘Le Pommier’

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tanja

21 Juli 2009 | Nederland, Kraggenburg

Deze aflevering gaat over…

Nee maar even serieus. Dat lijkt het hier net, wel leuk en gezellig, maar ontzettend veel geroddel en onderonsjes tussen iedereen. Wel leuk natuurlijk, omdat er dan tenminste íets gebeurd. Maar hoe en wat vertel ik wel een keertje voor de belangstellende, omdat ik dat hier natuurlijk niet ga plaatsen.

Vandaag is mijn vrije dag en ben wezen kanoën! Was echt super gezellig, was nog met 3 andere meiden gegaan die ook vrij waren. De anderen waren nog omgevallen, maar wij met z’n natuurlijk niet. Wel nog heerlijk wezen zwemmen, mooie foto’s gemaakt van de omgeving en natuurlijk geen droge kleren mee genomen, zodat ik beetje verkleumd terug kwam op de camping. Maar nu onderhand heerlijk wezen douchen, bijgekomen en ga vanavond met die 3 en misschien wat andere heerlijk dineren bij de pizzeria hier. Morgen ga ik naar de markt in Montellimar, die alleen ’s ochtends is, dat ik weer niet kan uitslapen!

Verder is er vandaag mijn kamergenote vandoor gegaan, naar huis, ze had het niet naar haar zin. Wel jammer, want het was wel altijd erg gezellig met haar. Nu slapen we met z’n 3en in de kamer, wel meer ruimte in de klerenkasten natuurlijk!

Verder gaat het hier nog steeds z’n gangetje inclusief het geroddel. Maar wel gezellig hoor!!

Nou tot de volgende update

Mazzel!

• 21 Juli 2009 - 14:24

Els:

Há Tanja,

Mooi dat je het naar je zin hebt.
    Toevallig al bekenden tegengekomen daar?
    Hier gaat alle goed.

Groetjes Els

• 21 Juli 2009 - 17:26

Polderouders:

Ha lieve Tanja! Fijn dat jij het roer recht kan houden!En tuurlijk ben ik benieuwd naar die soap-verhalen! Hopelijk houdt het vertrek van je kamergenote niet in dat je nu meer uren moet maken om haar plekkie in te vullen?
    Hier valt net weer een buitje na een warme dag.
    Groetjes en dikke zoenen van mams en papsxxxxxxxx

• 21 Juli 2009 - 17:54

Selma & Michelle:

Haay nichie!

Jaja, zelfs in LA FRANCE word er geroddeld.. lekker toch :P wahahha..
    Fijn dat je het nog steeds leuk hebt daar, ik stuur binnenkort maar eens een kaartje! :D

Liefs (K)

• 22 Juli 2009 - 12:19

Oom J & Tante R:

Ha nichie,
    alles goed hier, wij kunnen ook nog steeds buiten eten, ook onder de parasol ....(tegen de regen) maar het is niet koud. zijn het nederlands/italiaanse pizza of franse/italiaanse?
    enne...misschien handige tip..? geroddel gewoon voorbij laten waaien, dan hou je echte vriendschappen over.
    Heb je trouwens spierpijn van het kanoen?
    doei, liefs

• 27 Juli 2009 - 18:21

Louise:

Hey Tanja,

Klinkt goed allemaal:D inclusief de soap:P in Den Bosch heb ik ook iedere dag met de wandelgangen te maken helaas haha.

Heel vele plezier nog en ik ga proberen je verhaaltjes bij te houden:D

groetjes Louise

• 29 Juli 2009 - 19:25

Aty :

Hey wijfie!!

Nog paar weekjes he!!! Ik denk aan je!

xxx