Op de helft - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu Op de helft - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu

Op de helft

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tanja

06 Augustus 2009 | Nederland, Kraggenburg

Jaa, dat lezen jullie goed, afgelopen maandag was ik op de helft, dus nog 1 maandje en dan kom ik terug naar huis!

M’n ouders zijn er nu ook, maandag zouden ze eigenlijk pas komen, maar ze waren er zondag al!
Ik was aan het werk in de bar, rond een uurtje of 10, en opeens zie ik 2 bekende gezichten, ik sta stil, kijk nog eens goed, en was helemaal verbijsterd en super blij dat ik ze zag. Ik was eigenlijk helemaal van slag, ik had het gewoon niet verwacht dat ze er nu al zouden zijn en dan staan ze daar opeens.

Echt super leuk was dat.
Maandag kwamen ze langs op de camping en had ik ze rond geleid en zijn we even wat gaan drinken in Villeneuve. Was wel gezellig, want zo hoorde ik wat verhalen van thuis, ook iets uitgebreider dan de smsjes of telefoongesprekjes die we normaal hadden.
De volgende dag was ik vrij en zijn we naar Aubenas gereden, daar wezen ontbijten en zijn daarna door gereden naar Vallon pont d’arc, waar we heerlijk aan de ardeche hebben gelegen. Vervolgens zijn we in het plaatsje zelf wat gaan drinken en daar uiteindelijk ook uit eten geweest. Toen zouden we even een kijkje nemen op wat we dachten een kleine braderie was, bleek het een hele grote te zijn door heel het dorpje heen. Daar zijn we de hele avond nog geweest en mensen op trommels zien spelen en indianen zien fluiten op een fluit. Uiteindelijk waren we best wel moe en zijn terug gaan rijden. Ik weet niet waar we toen precies langs zijn gereden, maar het was serieus echt een heel smal weggetje met scherpe bochten terwijl je geen tegenliggers kon zien. En dat allemaal in het donker.

Dat hebben we gelukkig ook weer overleefd.

Woensdag ben ik met m’n ouders nog naar een meertje geweest, chauzon heette het daar geloof ik, en het was daar echt super mooi!
We moesten wel 3 pp betalen, omdat er ook een zwembad bij was, maar het was er super rustig, mooi watertje, heel helder en super mooi weer erbij.
We gingen wel redelijk op tijd weer terug omdat ik moest werken.

Qua werk gaat het hier ook nog steeds prima, en we hebben er zelfs 3 nieuwe collega’s bij, dus iets minder drukte voor ons.

Vandaag 4 uur beginnen met werk, dus nog eventjes uitrusten en dan aan de bak. En dat met minstens 35 graden! Heerlijk.

Vanavond gaan m’n ouders nog naar de musical Joseph kijken en morgen waarschijnlijk naar huis. Wel jammer, want vond het tot nu toe echt super gezellig met ze.

Nou dit was het weer voor vandaag, verder is hier niet zoveel bijzonders gebeurd. Laat me maar even weten of er nog wat bijzonders is gebeurd daar in Nederland, want hier lees ik geen kranten ofzo en hoor ook geen plaatselijke nieuwtjes van jullie omdat jullie zo ver weg zijn.
So let me know, dan houd ik jullie ook op de hoogte!

Groetjes Tanja

  • 06 Augustus 2009 - 13:17

    Selma:

    Hey meis,

    Ik zit nu op mn werk en mag eigenlijk niet op internet, maar checkte me mail en kon het toch niet laten om stiekem even je blog te lezen!
    Hier is niet zo heel erg veel nieuws eigenlijk, naja, niet om hier neer te zetten iig haha..
    Ik vergeet de hele tijd om jou een kaartje o.i.d. te sturen, terwijl ik de afgelopen 2 weken nog wel veel vrij was! SLECHT.. Ik weet het!
    Het is hier nu ook heel lekker weer deze week, vandaag iets van 30 graden.. Jammer dat ik vandaag net moet werken! Ben gister verbrand hehe, maar morgen ga ik gewoon lekker weer in de zon liggen!
    Leuk om af en toe een blog van je te lezen nichie, en foto's zijn ook heel leuk! :D

    Heel veel liefs, je NICHT mwaha

  • 06 Augustus 2009 - 13:28

    Els:

    Zo, je bent dus al weer aan het aftellen Tanja.
    Nou, ik vind het flink van je hoor. Elke dag hard werken in die hitte. Al zal je er inmiddels wel aan gewend zijn. Hier is het momenteel ook erg warm. Suzanne gaat binnenkort weer bij AH werken, zodat ik ook op Marley en Robbi ga passen. Met Nanne gaat het steeds beter. Hij is dan ook erg druk met allerlei klusjes.
    Nou, we kijken uit naar je volgende verslag!

    groetjes Nanne en Els

  • 09 Augustus 2009 - 17:26

    Mams!:

    Hé meissie! Dat onze onverwachte komst een fijne verrassing was is maar weer mooi meegenomen:) Wij vonden het ook super gezellig hoor! We tellen de dagen af dat je er weer bent.....! Dikke kusXXXXX

  • 18 Augustus 2009 - 21:15

    Jos:

    Fantastische foto!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kraggenburg

Werkvakantie

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2009

Voorlopige laatste blog

06 Augustus 2009

Op de helft

21 Juli 2009

Welkom bij soapserie ‘Le Pommier’

12 Juli 2009

Update van het warme weer!!

07 Juli 2009

De heenreis
Tanja

Vol goede moed op stap!

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 11084

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 02 Maart 2015

Backpacken in Nieuw Zeeland

25 Juli 2010 - 28 November 2010

Stage World Expo Shanghai + backpacken!

06 Juli 2009 - 29 Augustus 2009

Werkvakantie

Landen bezocht: