De laatste dag van het begin - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu De laatste dag van het begin - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Tanja Besseling - WaarBenJij.nu

De laatste dag van het begin

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tanja

05 Juli 2009 | Nederland, Kraggenburg

Nou....

Morgen is het zover. De reis richting Frankrijk.

Ik zit nu nog in m'n bed en wacht tot iedereen wakker is om heerlijk broodjes te gaan eten en de verhalen over het feest van gisteren te vertellen. Mijn ouders zijn namelijk 25 jaar getrouwd maandag en vierden gister een super groot feest. Vandaar dat ik ook niet eerder naar de camping ben gegaan.

Straks mijn spullen inpakken, helpen met de zooi hier opruimen, bbq bij vrienden en gedag zeggen tegen iedereen, slapen en dan Hoppa, richting France.

Voor degenen die het nog niet weten. Ik ga dus naar Frankrijk..
Ga er op een camping werken voor 8 weken. Het is een Nederlandse camping, gelukkig, want ik spreek dus geen woord Frans he.
Ik hoop dat ik het er ontzettend naar mijn zin krijg en veel leuke dingen ga meemaken. Die ik hier natuurlijk dan zal gaan plaatsen. Zo kunnen jullie toch een beetje mee genieten van alle dingen die daar gebeuren.

Het zou leuk zijn als je een berichtje achterlaat.

Tot in Frankrijk!

  • 05 Juli 2009 - 09:28

    Nanne En Els:

    We zijn zeer benieuwd naar de verhalen die gaan komen!

  • 05 Juli 2009 - 11:24

    Paul:

    Heel veel plezier in frankrijk! ;)
    geniet ervan!

  • 05 Juli 2009 - 11:24

    Paul:

    Heel veel plezier in frankrijk! ;)
    geniet ervan!

  • 05 Juli 2009 - 12:51

    Selma:

    Ik ga jou toch wel heel erg missen! Niet dat we elkaar nu vaak zien, maar gewoon het idee dat je zo ver weg bent.. :( Maar het gaat vast super worden en weet zeker dat je thuis komt met een heleboel leuke verhalen! :D

    Heel veel plezier meid! Dikke kus van Selma en van Michelle natuurlijk!

  • 05 Juli 2009 - 12:58

    Aty:

    Heey lieverdje!!

    Was super leuk vannacht!!
    Ik ga je echt wel missen hoor!! Zal stil zijn in de sportschool ;) Doe voorzichtig en we houden contact he:D

    Dikke kus

  • 05 Juli 2009 - 20:15

    Josco:

    Nou Tanja heeeuuull veel plezier en ik ga je niet missen:D

    Kusjes je Broeder

  • 06 Juli 2009 - 10:28

    Jetske:

    Toch maar een waarbenjij aan gemaakt.

    Ik zal je ook wel een beetje missen hoor. Heel erg veel plezier en ik zal je wel eens mailen.

    Liefs Jetske.

    P.s Jos, je hebt Josco verkeerd gespelt als je op die ene Josko doelt ;)

  • 06 Juli 2009 - 16:25

    Leonie:

    Meisje heel veel plezier in Frankrijk!

    En tot over 2 maanden.. !;)

    Liefs Leonie

  • 06 Juli 2009 - 21:00

    Mams:

    Kwist dat je veilig zou aankomen! Ook al is het dan ook lekker laat:)
    Trusten meissie, we kijken uit naar je eerste verslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kraggenburg

Werkvakantie

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2009

Voorlopige laatste blog

06 Augustus 2009

Op de helft

21 Juli 2009

Welkom bij soapserie ‘Le Pommier’

12 Juli 2009

Update van het warme weer!!

07 Juli 2009

De heenreis
Tanja

Vol goede moed op stap!

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 11115

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 02 Maart 2015

Backpacken in Nieuw Zeeland

25 Juli 2010 - 28 November 2010

Stage World Expo Shanghai + backpacken!

06 Juli 2009 - 29 Augustus 2009

Werkvakantie

Landen bezocht: